Q & A
Batman terlibat dalam permainan minda bersama Cluemaster: mantan budak pintar kuiz yang berdendam kepada penerbit rancangan yang menyebabkan kekalahannya. Cluemaster ingin berlawan semula dengan pihak terlibat. Kali ini, jawapan yang salah akan menghukum.