The Laughing Bat
Joker memakai kostum musuh ketatnya, Batman dan menyerang Gotham. Apabila Batman sebenar cuba menghalang, Joker menyuntiknya dengan racun yang buatkannya gelak sampai mati melainkan dia hasilkan penawar.