The Bat in the Belfry
Batman berdepan penjenayah jenis baharu apabila Joker menakluk Arkham Asylum dan merancang menerbangkan belon udara panas mengandungi Gas Joker--toksik yang buatkan mangsa tersengih aneh--untuk dilepaskan di Gotham!