JTV
Joker menggodam gelombang udara Gotham demi menyiarkan jenayah di TV sebagai hiburan. Apabila rakan Detektif Yin yang geram cuba tangkap Putera Badut Jenayah, dia jadi "tetamu" pula. Batman perlu cari lokasi siaran itu sebelum penduduk Gotham mati ketawa!