Call of the Cobblepot
Ozzy' Cobblepot atau Penguin berangan membina semula kemewahan Cobblepot dengan rompakan udara melalui burung terlatih. Tanpa mengetahuinya, Alfred ke kediaman Cobblepot dan ditangkap. Burung Penguin akan membaham Alfred jika tidak diselamatkan Batman.