Zero Vegetables
De RC-schrijvers vragen zich af wiens taak het was om King Kong uit te laten. Michael Bay onthult de geheimen achter Transformers 5. Monopoly Man heeft het monopolie op S&M. Bitch Pudding verbetert een klassieker.