Triple Hot Dog Sandwich on Wheat
De Property Brothers proberen te voorzien in de onroerend goed-behoefte van Lex Luthor. Het Amerikaanse leger vindt een doel voor Inspector Gadget. Robot Chicken brengt een hervertelling van Goudlokje.