Cheese Puff Mountain
De schrijvers van Robot Chicken en de Gargoyles ontmoeten hun ultieme vijand: Duiven. Kan de Paw Patrol zichzelf voor de ultieme terreur behoeden? De Animaniacs begeven zich op het vlak van de seksuele voorlichting.