De microfoon is neergelegd door de hardcore Robot Chicken-schrijvers, maar Walter White Jr. pakt hem op. De pakken van de Exo-Squad kunnen het eerste karwei nog wel aan, maar niet het tweede. Remy maakt een nieuw soort ratatouille.