Ants on a Hamburger
De schrijvers van Robot Chicken ontdekken wat er gebeurt als het meisje uit The Ring zich realiseert dat de videoband een dode technologie is. Fonzie is wel erg cool op deze niet zo Happy Day. De Robot Chicken Nerd verdwaalt in The CW.