Not Enough Women
De schrijvers van Robot Chicken vragen zich af wat er zou gebeuren als Darth Vader zou leren om 'het spijt me' te zeggen. Bugs Bunny tilt zijn travestie naar een hoger niveau. De Terminator verandert iets te veel aan de toekomst.