Up, Up, and Buffet
Onze schrijvers stellen zich voor hoe Scrooge McDuck het zou doen bij Shark Tank, Fred Flintstone krijgt een colonoscopie, Shrek heeft een helder moment en Doc gaat naar de grote arena in de hemel.