G.I. Jogurt
We beginnen met een waanzinnige, wilde poppenorgie! We ontdekken waarom God een hekel heeft aan bijen, er komt een dronken bezoeker uit Narnia door de kast, de Dino-Riders hebben een rocknummer en Cobra Commander sluit zich aan bij SAG.