Super Guitario Center
Heb je ooit gehoord van de Boglins? We zien hoe het is om het opwindende leven te leiden van een Lemming, de Schone Slaapster heeft een droom en dat kan niemand iets schelen en er bloeit een verboden liefde op tussen Shredder en April O'Neil.