Stone Cold Steve Cold Stone
De schrijvers van Robot Chicken onthullen de ware reden waarom niemand piano speelt in Wayne Manor. We ontdekken wat James Potter en zijn vrienden deden toen ze dieren waren en de Disney-prinsessen hebben een schermutseling.