Snarfer Image
De toekomst blijkt behoorlijk rot voor Looney Tunes-personages in Looper, Voltron krijgt een nieuw nummer en Skeletor maakt een reis terug in de tijd om zichzelf voorgoed te verlossen van He-Man.