Walking Dead Lobster
De dromers achter RC sturen Kim Possible op een missie naar Noord-Korea, waardeloze Beanie Babies veranderen het leven van een man en de Robot Chicken Nerd beleeft zijn grootste avontuur tot nu toe, met Doctor Who!