’t Zomerfeest
De laatste loodjes wegen zwaar en dus gaan Lo, Ro én Jo met frisse tegenzin aan de slag met de organisatie van ’t zomerfeest. De pannenkoekenspeurtocht en de spokentocht vragen ook de nodige inspanningen. En Mikai komt samen met zijn oma’s op bezoek.