Wisseldag
Het is de grote wisseldag op de camping, dus Lo, Ro en Jo moeten zich van hun beste kant laten zien. Schoonmaken, een tent opzetten of aquarobics-les geven, het hoort er allemaal bij. Ze ontmoeten nieuwe campinggasten Conny en Sjaak en hun hondjes.