Bonjour Frankrijk, hallo camping!
Louisa, Rowan en Johanna arriveren in de Dordogne. Ze krijgen een rondleiding op de camping waar ze de komende weken meedraaien. Boodschappen doen op de markt, een jeu de boules toernooi en bediening op het terras, ze draaien hun handen er niet voor om.