Louisa’s Tour de France
Louisa en Rowan en Johanna nemen campinggasten mee op een rondje Dordogne. Hoewel de familie al jaren op camping komt, hebben ze nog niet veel van de omgeving gezien. Tijd voor een Frans rondje kastelen, wijnproeven en culinaire hoogstandjes.