Start van ‘t hoogseizoen
Louisa, Rowan en Johanna lopen warm voor het kampeer-vak, wel zo handig nu het hoogseizoen is begonnen. De camping-stagiairs halen alles uit de kast, van waterglijbanen tot een bingoavond, om het de gasten naar hun zin te maken.