Louisa en Rowan gooien het roer om en gaan samen met Jo stagelopen bij een Nederlandse familie op een camping in Frankrijk. Maar eerst bereiden zij zich voor op hun tijdelijke emigratie en nemen ze afscheid van vrienden en familie.