You’re Being Recorded
In Ohio gaat een CEO door het lint wanneer agenten hem aanhouden op verdenking van rijden onder invloed. Vervolgens rijdt een boze bestuurder door de ingang van een politiebureau. In Washington bijt een dronken feestganger een agent.