Drunk at Drag Queen Bingo
Een vrouw uit Michigan valt in slaap achter het stuur nadat ze dronken is geworden tijdens een dragqueenbingo. In Georgia slaat een verdachte van winkeldiefstal op de vlucht. In Georgia begint een roekeloze bestuurder zich bizar te gedragen.