I Don’t Need a License!
Na een soberheidstest rent een man weg, wat leidt tot een achtervolging te voet. In Albuquerque weigert een dronken man behandeling nadat zijn vriend hem neergestoken heeft. In Florida beweert een vrouw dat ze geen rijbewijs nodig heeft om te rijden.