Confessions of an Honest Thief
In Florida zijn agenten stomverbaasd als een jonge man allerlei misdaden bekent. In Ohio vecht een man die naar huis racet voor Kerstmis met agenten, en brengt de vakantie door in de gevangenis. In New Mexico flirt een vrouw met haar aantrekkelijke agent.