Who Killed Angie Dodge? Keith Morrison Investigates
Keith Morrison onderzoekt de brute moord op de 18-jarige Angie Dodge uit Idaho Falls in 1996, en de daaropvolgende controversiële bekentenis en veroordeling van Chris Tapp.