Homicide Hunter: Never Give Up
De onopgeloste verkrachtings- en moordzaak van soldaat Darlene Krashoc houdt Joe Kenda al decennialang bezig. Kan he team de cold case oplossen?
De onopgeloste verkrachtings- en moordzaak van soldaat Darlene Krashoc houdt Joe Kenda al decennialang bezig. Kan het vasthoudende team de cold case eindelijk oplossen?