Disappeared: The Bradley Sisters
De gepensioneerde rechercheurs Pam Childs, Judy Rolston en Ed Caroll bestuderen een zaak die heel Chicago al sinds 2001 bezighoudt: de vermissing van Tionda en Diamond Bradley.