Zwangere Doc & Achteruit
Zwangere Doc: Tijdens een achtervolging slikt Specs per ongeluk Lamput in. Achteruit: De Docs vinden een afstandsbediening uit waarmee alles terug in de tijd kan worden gedraaid.