De kracht van de snor
De Docs slagen er maar niet in om Lamput te vangen en dan beseffen ze wat ze nodig hebben om succesvol te worden: een goede snor! Met hun nieuwe gezichtsbeharing laten ze de hele wereld voor ze buigen.