Docs op de maan
De Docs achtervolgen Lamput tot in de ruimte en ze eindigen allemaal op de maan. Daar ontdekt Lamput bij toeval aliens die de aarde lijken te willen vernietigen. De Docs moeten hem helpen om die verschrikkelijke ramp af te wenden.