De kleine spookprins
De Docs achtervolgen Lamput naar een spookhuis met geesten en monsters en meer van dat engs. Lamput raakt al snel bevriend met een spookprins, maar de Docs komen minder vriendelijke bewoners tegen tijdens hun jacht op Lamput.