Clownerie
Op de kermis vallen de Docs een clown lastig en Lamput besluit hem te helpen. De clown is blij met zijn nieuwe vriend en samen vluchten ze het pretpaleis in. De Docs volgen, maar niet alles is wat het lijkt in het pretpaleis.