Persoonsverwisseling
Lamput, de Docs, de Thief en Droopy naderen het einde van een doorsnee dag: de Docs jagen op Lamput, de Thief heeft kunst gestolen en Droopy's werkdag op het kantoor zit erop. Maar bij een botsing raken al hun spullen door elkaar.