Episode VI
Nadat ze de herinneringen aan haar laatste interactie met Annika bij elkaar heeft gepuzzeld, onthult Maggie de lelijke details van wat er echt is gebeurd op Polaris VI, wat Johan ertoe aanzet om de zoektocht naar zijn vrouw te herzien.