Episode IV
Maggie herbeleeft de momenten nadat ze gewond raakte en met Aki op het station werd achtergelaten. Als de veteranen op zoek gaan naar een werkende radio op de verwoeste Polaris VI, begint Maggie verschrikkelijke conclusies te trekken.