Episode V
Maggie is vastbesloten om de waarheid achter Sarah's dood te achterhalen en dringt er stiekem op aan dat het team Sarah's lichaam terugbrengt naar de basis. Maar terwijl Maggie en Aki samenwerken, komt de moordenaar dichterbij.