Episode III
Ondanks waarschuwingen van Arthur om haar niet te vertrouwen, blijft Johan Maggie onder druk zetten om antwoorden te krijgen hoe het team een dodelijk plan bedacht om hulp in te roepen. Johan laat geen middel onbeproefd in zijn zoektocht naar Annika.