Episode II
Maggie haalt herinneringen op aan de gebeurtenissen rond de moord op Miles en herinnert zich hoe de groep zich snel tegen een van hen keerde na een belastende ontdekking. Later leidt Johan's speurwerk tot een schokkende ontdekking.