Melle & Philip + Irvingly & Zwanetta
Een spannende avond voor Melle ‘Real Life Ken’ van Rooijen. Hij gaat vandaag aan tafel met zijn eerste vriend Philip, die hem met enorme liefdesverdriet heeft achtergelaten. Temptation verleidster Zwanetta prikt een vorkje met haar ex Irvingly.