Sonny & Jaleesa + Mattheus & Raphaella
Tijdens zijn deelname aan Temptation Island maakte Sonny een onuitwisbare indruk. Voor zijn jeugdliefde Jaleesa een bizarre gewaarwording. Love Island-deelneemster Raphaëlla hoopt vandaag van Mattheüs meer duidelijkheid te krijgen.