The Mauritanian
Wanneer Mohamedou Ouid Slahi in Guantanamo Bay gevangen zit, ontdekt advocaat Hollander een samenzwering binnen het Amerikaanse rechtssysteem.
Mohamedou Ouid Slahi wordt door de VS voor de aanslagen op 9/11 en zonder enige vorm van rechtspraak gevangengezet in Guantamo Bay. Advocaat Hollander ontdekt een schokkende samenzwering die diep in het Amerikaanse rechtssysteem doordringt.