Dr. Mercy
Voor Dr. Mercy Odueyungbo is dermatologie niet alleen huiddiep. In haar praktijk in Chicago is ze gespecialiseerd in het behandelen van de meest ongewone, extreme en zeldzame huidaandoeningen.