Chantal & Henk + Megan & Kevin
Voor het eerst na Married at First Sight vindt er een rechtstreeks gesprek plaats tussen ‘Henkie en Wenkie’. Ook Temptation’s Megan en Kevin maken zich op voor een diner. Drie jaar later, bekijken de exen hun relatie nu van een andere kant.