Hans & Frank + Ziggy & Alicia
Hans Klok had 17 jaar lang een relatie met Frank. Tot Hans de relatie verbrak nadat hij verliefd werd op een veel jongere achtergronddanser. Ook TVOH & Idols-deelnemer Ziggy en zijn ex Alicia hebben veel te bespreken.