De aliens van toen
Ben ontdekt een video op internet van Kanonbal die een computerlab aan stukken ramt. Team Tennyson komt razendsnel om uit te zoeken wat er is gebeurd, maar het betreft een stoom-versie van Kanonbal en Ben moet Stoom Smythe uitschakelen!