Superschurken team
Na een periode zonder alien-capriolen denkt Ben dat hij in zijn eentje een betere held zou zijn. Maar zodra Vilgax de hulp van Zombozo vraagt om de planeet te hypnotiseren moet Ben zijn aanpak herzien om het superschurken-duo aan te kunnen.