De Sfeer
Terwijl Max en Gwen genieten van de sfeer van het Winter Wonderlandfeest is speelgoed het enige waar Ben aan denkt. Maar zodra de Weerhoofden het Winter Wonderland verstoren, moet onze held diep graven naar zijn emoties om het stadje te redden.